3 Aralık 2012 Pazartesi

'Sendikada israf var deyince ihraç edildim' 1967, Tercüman

27.05.1967 tarihli Tercüman gazetesinin sosyal hizmetler sütununda, teksif şubelerinin fuzuli masraf yaptıklarına değinerek genel başkanın dikkatini çekmiştim. Bu yazım bölücü ve mesnetsiz görülerek Salihli Şubesi Şeref Kurulu'nun 17.7.1967 tarihli kararı ile süresiz ihraç edildim. Murakabe ve tehdit kabul etmeyen bir cemiyetin üyesi olmaktansa olmamayı tercih edeceğim için, ihraç için her ne kadar yersizse de buna üzülmedim, sadece güldüm. İhracım hakkında varılan netice şu: 'adı geçen şahsın büyük bir işçi kitlesini temsil eden teksif sendikasının aleyhinde ve yersiz ithamlarını gazete beyanlarıyla kamu oyuna açıklaması sendika prensipleriyle bağdaşamıyacağı bir gerçek olarak meydandadır; bu itibarla bu gibi hissi düşüncelerin direnmeleriyle bu büyük kitleyi bölünmeye teşvik etmekten başka bir şey değildir- denmekte ve karara bağlanmaktadır.

Bu kararı alan idare kurulu 10 ay evvel yapmış olduğumuz 1150 liralık içki ziyafetini ne çabuk unuttu acaba? Bu yenilen  parada gece gündüz bizle beraber omuz omuza çalışan bacılarımızın hakkı yok mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder